۲- مشتری مداری به طریق جدید: با مشتری های قبلی به نحو دیگری رفتار کنید. البته تغییر رفتارتان نباید طوری باشد که مشتری متوجه موضوع گردد و بخواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد. اما در کل وقتی با مشتری های قدیمتان خوش رفتار باشید و پوئن های بیشتری را تقدیمشان کنید ، مسلما تبدیل به یک کیس تبلیغاتی خواهند شد. باید با رفتار و گفتارتان به آنها بفهمانید که خوشحال می شوید اگر مشتری جدیدی را به شما معرفی کنند. حال برای رازی نگاه داشتن مشتری می توانید به آن تخفیف دهید یا در زمان ملاقات ، به بهترین نحو از آنها پذیرایی نمایید و…
اصول استفاده از رنگ ها در طراحی لباس